a.readmore { /* CSS properties go here */ }a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ


Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο της Σύρου αλλά και των Κυκλάδων που τίμησαν τον συνδυασμό ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ για το Νότιο Αιγαίο που συμμετείχα στις περιφερειακές εκλογές και εκλέχτηκα μετά από δύσκολο και άνισο αγώνα αφού ήμουν σχεδόν αποκλεισμένος από τοπικές εφημερίδες, τηλεόραση, ραδιόφωνο και παρόλο αυτά τα καταφέραμε χωρίς διαφήμιση, χωρίς οικονομική στήριξη εγώ δίνω ΠΑΡΟΝ στην περιφέρεια και θα βάλω τα δυνατά μου για τα προβλήματα των νησιωτών.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω δημόσια την γυναίκα μου που στάθηκε δίπλα μου σε όλο αυτό τον αγώνα και φυσικά την κορούλα μας που είναι παιδί με αναπηρία και ήταν αυτό ένα από τα προβλήματα που με πείσμωσαν να κατέβω στις εκλογές και να μάχομαι για αυτά τα παιδιά που ζουν τον ρατσισμό σε όλο του το μεγαλείο από αυτούς που θέλουν να λέγονται ''δημοκράτες''

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου