a.readmore { /* CSS properties go here */ }a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: ΝΑ ΜΗ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΑΣΟΚ!


Πληρωμένη απάντηση έδωσε ο δημοφιλής λαϊκός καλλιτέχνης Νότης Σφακιανάκης, στα απομεινάρια του ΠΑΣΟΚ, Βανδή και Ακρίτα, που αντί να κρύβονται ή έστω να απολογούνται για τα απίστευτα εγκλήματα και τις κλεψιές που έκανε το κόμμα τους κατά της Πατρίδας, του Λαού και του δημοσίου ταμείου, έβγαλαν και γλώσσα από πάνω! Ιδού οι δηλώσεις του καλλιτέχνη:

«Ο Νότης Σφακιανάκης είμαι, Έλληνας και μόνο. Αυτό είμαι. Πες τους να πάνε να … απ’ όπου και αν προέρχονται. Τα συμβάντα είναι συνταραχτικά. Η δικτατορία που αυτή τη στιγμή ζούμε, που φυλακίζει ανθρώπους όπως και αν λέγονται, από όπου και αν προέρχονται, είναι υπαρκτή. Αύριο θα σου χτυπήσουν τη δική σου πόρτα, τη δική μου… κατάλαβες; Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια, εσένα σκέφτομαι που αύριο, δεν θα έχεις δουλειά. Εγώ είμαι τακτοποιημένος, εσένα σκέφτομαι που αύριο θα σε τυραννήσουν, θα σε κλείσουνε φυλακή, επειδή θα πεις τη γνώμη σου… Από πού και ως πού σηκώνουν ανάστημα αυτοί που είναι μέσα στο καθεστώς; Βουλευτής δεν ήταν με το ΠΑΣΟΚ η μητέρα της Ακρίτα; Τι να μας πει τώρα;».

Ν’ αγιάσει το στόμα του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου